Dem hatar oss

Ja idag skulle vi ha redovisning för vårt PR projekt. Det var det jag lippade över igår natt. Det gick ganska bra ändå. Jag tror han gillade det vi gjorde, problemet var bara att vi ljög lite mycket. Man kan tydligen inte göra PR på lögn, det kanske jag borde fattat innan men nu har man lärt sig nåt nytt.
Läraren var helt grym, jag kan erkänna att jag hade en sjukt dålig syn på pr innan jag gick hans lektioner.
Det som var speciellt roligt var att alla i klassen hade helt fantastiska idéer, det var så jävla kul att se vad alla kom med.

Det som gav denna rubrik var att vi fick reda på att dem föreläsare som kommit till klassen klagat på att vi snackar för mycket och inte kan passa tideena. Jag är definitivt skyldig till att jag inte kan passa tiden. Det hemskaste var att dem sa att vi inte visade engagemang, vilket det säkert kan uppfattas som, men som verkligen inte stämmer. Om det är nåt som vi är så är det engagerade. Vi sitter dygnet runt med dem uppgifter vi får. Men det ursäktar inte att vi sitter och snackar skit på deras föreläsningar.
Så jag vill be hela reklam sverige om ursäkt för vårt pissiga beteende. Skärpning utlovas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni hade en bra pr-idé.

2009-02-21 @ 12:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0